長春籐 瑜珈
Ivy's Yoga
www.yl.hk/yoga
 
關於我們
 
天賜不薄「二十年」瑜伽路

「長春藤」與您共度20載!

從「沙士」到今日嘅「新冠」,同大家一齊喺元朗渡過咗20個年頭。@長春藤一直抱住同一個宗旨-「療瑜」,透過各種課程同大家一齊鍛鍊身體,同時 「治癒」心靈。

我哋部份嘅同學由美麗嘅太太/英俊嘅先生變成今日精靈嘅長老,仍然同我哋繼續並肩而行😺一齊上堂一齊學習。

有冇聽過,「三十而立, 四十而不惑」;係呀!我哋既同學們主要都係由而立,不惑,知命, 到花甲!大家都會面對唔同嘅壓力,可能來自家庭,工作,生活…而且大家又長時間坐又少運動,令頸梗膊又痛,腰酸腳冇力!同學仔透過瑜伽嘅根本 - 呼吸·冥想·體式…令身·心·靈同時得到「治癒」。

我哋嘅課堂 — 着重「安全」,「根本」,「治癒」為大前提🧘🏼冇飛天遁地嘅式子,只有扎扎實實嘅基本功😊係學習嘅過程,令大家更認識自己的身體,令大家感受到自己的內在。

@長春藤 - 誠意邀請大家一齊加入,多做運動;多了解自己。

10周年記
十年了 … 真的感足良多! 從2003年,一場沙士可能令人們對健康更重視。本是經營蔘茸海味店,一班至好的客人,知我有當義務瑜伽助教(因自己身體不好,玩瑜伽而改善),並提出不如你教我們瑜伽喇! 既然我們幫你買蔘茸吃,都是為身體好,再加上玩瑜伽相信效果會更好。

沙士重挫了香港,但間接開啟了我教瑜伽之路,一班蔘茸客人就變成了我的瑜伽學生(有些到現在都有玩近十年喇!)

得到同學們的認同和愛戴(感到非常幸運),好快就在2004年7月正式成立了長春藤瑜珈社。但自己覺得越多人認同就越感覺不足,最後連蔘茸店都結束了。投入更多時間去進修和學習多方便的知識,將最好的瑜伽心得帶給同學…自問花了不少心機!!

回顧這十年看到很多同學們身體的毛病都有改善。例如:(關節痛,頸梗膊痛,坐骨神經痛 ,甚至情緒,壓力,失眠,水腫,肥胖,更年期等問題)看著他們重現歡顏,感覺非常滿足,亦有一些同學成為好朋友.真的令我感到無限的鼓舞 (嘻嘻...既可開飯,又可幫人,更有滿足感!你話上天是否對我不薄呢!) 對同學們我會本著最大的努力和用心去教,令她們得到一個健康而快樂的身體.(瑜伽更可令人開心…)

長春藤的同學中,亦有數位因改善了身體,而熱愛上瑜伽,她們不繼努力學習和考取瑜伽導師證書,而晉身導師行列,在長春藤瑜珈社教授亦得到一致好評!鞏固了瑜珈社的地位。

近年香港的租金不繼上升,長春藤不像一些有政府資助的會堂或一些大型機構,財力雄厚,而是一個私營的中心,絕不簡單,以會堂般的平價錢,高質素教學,來答謝大家對我們的認同和支持,亦可方便和幫助一些有需要的好友街坊。

 

 
 
長春籐 瑜珈
Ivy's Yoga
www.yl.hk/yoga
 
Tips: 欣賞圖片 - 橫机
 

長春籐瑜珈社
IVY's YOGA Association

香港 元朗 大馬路 / 同樂街

Tel: 2478 0566 , 5544 3021

網址: www.yl.hk/yoga

 
查詢時間表
星期一,二,四, 五 星期三, 六 星期日假期
10:00 - 20:30 10:00 - 17:00 休息

圖片只供參考

資料由上述商戶提供,
只供參考,如有改動恕不另行通知,如有疑問歡迎查詢

All Rights Reserved 版權所有,不得複製

● 有關更多元朗 【古蹟,文化,旅遊點,西鐵接駁...資訊】,歡迎瀏覽 元朗網站 www.YL.hk